Για το θέμα αυτό, η κυρία Νίκη Κεραμέως έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας κατά την έναρξη του σχολικού έτους εξέδιδε θριαμβευτικές ανακοινώσεις για την ομαλή λειτουργία του συνόλου σχεδόν των σχολικών μονάδων της χώρας αποτέλεσμα του δήθεν άρτιου προγραμματισμού των ιθυνόντων.
Ωστόσο, η επιστροφή στην κανονικότητα, την οποία ευαγγελίζεται ο Υπουργός πόρρω απέχει από την πραγματικότητα. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε από σχολεία σε ολόκληρη την επικράτεια δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά. Μαθαίνουμε για σχολεία, στα οποία δεν έχει ξεκινήσει η διδασκαλία όλων των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, σχολεία στα οποία δεν έχει ξεκινήσει η διδασκαλία ειδικών μαθημάτων, σχολεία στα οποία δεν παρέχεται η παράλληλη στήριξη.
Έτσι, ερωτάται ο κύριος Υπουργός πόσα ήταν τα λειτουργικά κενά, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ανά ειδικότητα, στις 11/09/2017 και σήμερα, αλλά και πόσα ήταν τα λειτουργικά κενά στην Ειδική Αγωγή στις 11/09/2017 και σήμερα. Περαιτέρω, δεδομένου ότι κατά το επόμενο διάστημα πρόκειται να ολοκληρωθούν εκκρεμείς διαδικασίες αποσπάσεων, θα δημιουργηθούν ακόμα περισσότερα λειτουργικά κενά, ερωτάται για τον ακριβή αριθμό αυτών ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ανά ειδικότητα. Τέλος, ερωτάται πότε και με ποιο τρόπο σκοπεύει να καλύψει τις ανάγκες των σχολικών μονάδων σε διδακτικό προσωπικό.»
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης – Α.Κ.Ε.:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο ΓαβρόγλουΘέμα: «Λειτουργικά κενά στα σχολεία της επικράτειας»
Αθήνα, 2 Οκτωβρίου 2017
Κύριε Υπουργέ,
με θριαμβευτικές ανακοινώσεις προβάλατε τον δήθεν άρτιο προγραμματισμό του Υπουργείου, κατά την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς. Κάνατε λόγο για επιστροφή στην κανονικότητα και ομαλή λειτουργία του συνόλου σχεδόν των σχολικών μονάδων της χώρας. Ωστόσο, σχεδόν ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους, τα νέα που λαμβάνουμε από σχολεία σε όλη την επικράτεια δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Μαθαίνουμε για σχολεία, στα οποία δεν έχει ξεκινήσει η διδασκαλία όλων των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, σχολεία στα οποία δεν έχει ξεκινήσει η διδασκαλία ειδικών μαθημάτων, σχολεία στα οποία δεν παρέχεται η παράλληλη στήριξη. Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:1. Πόσα ήταν τα λειτουργικά κενά, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ανά ειδικότητα, στις 11/09/2017;2. Πόσα ήταν τα λειτουργικά κενά στην Ειδική Αγωγή στις 11/09/2017;3. Πόσα είναι τα λειτουργικά κενά, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ανά ειδικότητα, σήμερα, 2/10/2017;4. Πόσα είναι τα λειτουργικά κενά, στην Ειδική Αγωγή, σήμερα, 2/10/2017;5. Δεδομένου ότι κατά το επόμενο διάστημα πρόκειται να ολοκληρωθούν εκκρεμείς διαδικασίες αποσπάσεων, θα δημιουργηθούν ακόμα περισσότερα λειτουργικά κενά. Έχετε υπολογίσει τον ακριβή αριθμό αυτών ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ανά ειδικότητα; 6. Πότε και με ποιο τρόπο σκοπεύετε να καλύψετε τις ανάγκες των σχολικών μονάδων σε διδακτικό προσωπικό; Προς πληρέστερη ενημέρωση, παρακαλείσθε, όπως καταθέσετε στη Βουλή των Ελλήνων τους σχετικούς πίνακες με τα αριθμητικά στοιχεία ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα.
Οι ερωτώντες βουλευτές
Νίκη Κ. Κεραμέως Επικρατείας
Γιάννης Ανδριανός Αργολίδας
Μαρία Αντωνίου Καστοριάς
Χρήστος Κέλλας Λάρισας
Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να δηλώσετε παρακάτω τα στοιχεία σας:
Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να δηλώσετε παρακάτω τα στοιχεία σας: