Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου
Θέμα: «Ασκήσεις επί χάρτου οι αναθέσεις μαθημάτων»
Αθήνα, 23/5/2018
Κύριε Υπουργέ,
Οι πρόσφατες αποφάσεις σας για τις αναθέσεις μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς μη συναφών ειδικοτήτων αποδεικνύουν με τον πιο εναργή τρόπο ότι η γραφειοκρατική πρακτική της κάλυψης των διδακτικών κενών στο σχολικό ωράριο έχει οδηγήσει σε περαιτέρω υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Είναι γεγονός ότι οι δεύτερες και τρίτες αναθέσεις μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς μη συναφών ειδικοτήτων αποδυναμώνουν την μορφωτική αξία των μαθημάτων, καθώς δεν διδάσκονται από εκπαιδευτικούς με την δέουσα γνωστική και διδακτική κατάρτιση.
Ως αποτέλεσμα, οι εκπαιδευτικοί που καλούνται να διδάξουν μη συναφή προς την ειδικότητά τους αντικείμενα, αναγκάζονται να ακολουθήσουν υποχρεωτικά ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα με το οποίο δεν είναι ιδιαιτέρως εξοικειωμένοι σε επίπεδο στόχων και επιστημολογικού και διδακτικού πλαισίου. Κατά συνέπεια, συχνά, οι μαθητές οδηγούνται στην στείρα αποστήθιση και δημιουργούνται, επιπλέον, προβλήματα κατανόησης, σύνδεσης και συνέχειας στη μαθησιακή διαδικασία.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:
Προτίθεστε να επανεξετάσετε τις αποφάσεις σας για τις δεύτερες και τρίτες αναθέσεις μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς μη συναφών ειδικοτήτων;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Νίκη Κ. Κεραμέως, Επικρατείας
Γιάννης Ανδριανός, Αργολίδας
Μαρία Αντωνίου, Καστοριάς
Χρήστος Κέλλας, Λάρισας
Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να δηλώσετε παρακάτω τα στοιχεία σας:
Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να δηλώσετε παρακάτω τα στοιχεία σας: