Στον πυρήνα του κυβερνητικού προγράμματος της ΝΔ για την Παιδεία η ενίσχυση της τεχνολογικής εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες
Κατά την ομιλία μου στην Ολομέλεια της Βουλής, ως εισηγήτριας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στο νομοσχέδιο για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, αφενός αναφέρθηκα στη δέσμευση της ΝΔ για την ενίσχυση της τεχνολογικής εκπαίδευσης στη χώρα μας, προκειμένου ιδίως να αναστραφεί το εκθετικά αυξανόμενο brain drain, να καταπολεμηθεί η νεανική ανεργία και να προωθηθεί η ουσιαστική διασύνδεση της ανώτατης εκπαίδευσης με την παραγωγική διαδικασία, αφετέρου κατέδειξα τα πολυάριθμα προβληματικά σημεία του νομοσχεδίου. Για τους λόγους αυτούς, η ΝΔ υπερψήφισε επί της αρχής το νομοσχέδιο, αλλά παράλληλα καταψήφισε βασικές επιμέρους διατάξεις του. Είχε προηγηθεί η επί της αρχής παρέμβασή μου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, όπου στηλίτευσα την απουσία συνολικού σχεδιασμού για την αναμόρφωση του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας (με βάση διαφανή και αντικειμενικά ακαδημαϊκά κριτήρια, και όχι για την εξυπηρέτηση μικροπολιτικών συμφερόντων), την απουσία αξιολόγησης και ουσιαστικής μελέτης σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, την απουσία ρυθμίσεων για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του νέου ιδρύματος, αλλά και τις δυσμενείς συνέπειες για τους μαθητές ΕΠΑΛ κ.ά. Στα ειδικότερα αυτά και λοιπά ερωτήματα που θέσαμε, οι απαντήσεις του Υπουργείου Παιδείας υπήρξαν ανεπαρκείς, αντικρουόμενες ή ανύπαρκτες, όπως κατέδειξα και στην κατ’ άρθρον συζήτηση του νομοσχεδίου, στο πλαίσιο της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.