Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως, από κοινού με τους αναπληρωτές Τομεάρχες, Γιάννη Ανδριανό, βουλευτή Αργολίδας, Μαρία Αντωνίου, βουλευτή Καστοριάς και Χρήστο Κέλλα, βουλευτή Λάρισας, απηύθυναν ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, σχετικά με την επέκταση της δράσης «Η τσάντα στο σχολείο» για την φετινή σχολική χρονιά και την καθιέρωση διπλάσιου χρόνου παραμονής της τσάντας στο σχολείο. Μεταξύ άλλων, ερωτάται ο κύριος Υπουργός, πώς αποφάσισε την επέκταση της δράσης και αν αυτή η απόφαση υπαγορεύθηκε από τυχόν μετρήσιμα αποτελέσματα, ύστερα από διαδικασία αποτίμησης της δράσης. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης: ΕΡΩΤΗΣΗ & ΑΚΕ Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου Θέμα: «Η τσάντα στο σχολείο: μήπως άλλο ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα;». Αθήνα, Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018 Κύριε Υπουργέ, Κατά την περσινή σχολική χρονιά, αποφασίσατε την υλοποίηση της δράσης «Η τσάντα στο σχολείο». Σύμφωνα με την υπ΄αριθ. Φ.7/219218/Δ1/13-12-2017 εγκύκλιο, με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον ένα (1) Σαββατοκύριακο το μήνα, στο σχολείο, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου. Η δράση, σύμφωνα πάντα με την εν λόγω εγκύκλιο, υλοποιείται με σκοπό να υποστηρίξει τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών, αλλά και να συμβάλλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών και των μαθητριών. Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε: 2. Έχετε υπ’όψιν σας σχετικές έρευνες διεθνώς που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα σχετικά με τη δράση αυτή; Αν ναι, έχουν ληφθεί υπ’ όψιν; Ποια τα αποτελέσματά τους σχετικά με τις πιθανές ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις στα παιδιά και τον αντίκτυπο στην μαθησιακή τους σταδιοδρομία; Προς πληρέστερη ενημέρωση, παρακαλείσθε, όπως καταθέσετε στη Βουλή των Ελλήνων τα αποτελέσματα της πρώτης εφαρμογής της δράσης, καθώς και άλλες έρευνες/μελέτες σχετικά με τη δράση και τις πιθανές ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις στα παιδιά και τον αντίκτυπο στην μαθησιακή τους σταδιοδρομία. Η ερωτώντες Βουλευτές |
Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να δηλώσετε παρακάτω τα στοιχεία σας:
Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να δηλώσετε παρακάτω τα στοιχεία σας: