Μακεδονικό Πρακτορείο 104,9 fm, στην εκπομπή «Την ίδια ώρα» με τους Κώστα Παπαδάκη και Σοφία Παπαδοπούλου

    Μάρτιος 26, 2018
    #MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki#MeTiNiki
    “Έχω την αίσθηση ότι αυτές οι πρωτοβουλίες χρησιμοποιούνται περισσότερο για ψηφοθηρικές εξαγγελίες παρά για ουσιστικό διάλογο και ουσιαστική επίλυση προβλημάτων” δήλωσε η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM” για το 11ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση για την Κ. Μακεδονία, που διεξάγεται από σήμερα έως την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη.

    “Είναι περισσότερο ένα βήμα για εξαγγελίες και δη ψηφοθηρικές όσο προχωράμε πιο κοντά στις εκλογές, παρά δυστυχώς για καταγραφή προβλημάτων και ουσιαστικό διάλογο για την επίλυσή τους” τόνισε η κ. Κεραμέως, φέρνοντας ως παράδειγμα την εξαγγελία για ίδρυση τέταρτης Νομικής Σχολής, από την Πάτρα.

    Σε ό,τι αφορά την απόφαση του ΣτΕ για την εισαγωγή αθλητών σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, η τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας είπε πως θα πρέπει πρώτα να δούμε την απόφαση και το σκεπτικό της και πρόσθεσε: “Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει μια κινητροδότηση για τους υψηλά διακριθέντες αθλητές, οι οποίοι πρέπει να έχουν μια ευκαιρία να συνεχίσουν τις σπουδές τους μετά από τέτοια πολύ σημαντικά επιτεύγματα στον χώρο του αθλητισμού, από την άλλη πρέπει να γίνει σεβαστή και η αρχή της ισονομίας και συνεπώς να μην τιμωρείται κάποιος άλλος, ο οποίος ενδεχομένως πήγε καλύτερα στις πανελλαδικές, από την είσοδο αυτή του αθλητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει, οι αθλητές βεβαίως να πριμοδοτούνται, αλλά πέραν των εισακτέων, οι οποίοι ορίζονται κάθε χρόνο”.

    Για την αξιολόγηση των καθηγητών, η κ. Κεραμέως υπογράμμισε πως “δεν νοείται υγιές εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς αξιολόγηση όλων των κρίκων της εκπαιδευτικής αλυσίδας”, που θα πρέπει να έχει, όπως υπογράμμισε: “διττό στόχο, πρώτα απ’ όλα να επιβραβεύονται οι άριστοι και επιπλέον να βελτιώνονται όλοι”.

    Όπως χαρακτηριστικά είπε η τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, “όχι αξιολόγηση με τιμωρητικό χαρακτήρα, αξιολόγηση με βελτιωτικό χαρακτήρα”.

    Εδώ η ηλεκτρονική δημοσίευση της συνέντευξης.

    Φόρμα Εθελοντή

    Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να δηλώσετε παρακάτω τα στοιχεία σας:

    ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ
    Εγγραφή στο Newsletter

    Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να δηλώσετε παρακάτω τα στοιχεία σας:

    ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ