Ενημερωτικό φυλλάδιο του ΥΠΑΙΘ για την 85η ΔΕΘ

 

 

Κυρίες και κύριοι,
Φίλες και φίλοι,
To νέο σχολικό και ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 ξεκινά με σημαντικές καινοτομίες.
Τα Σχολεία μας ανοίγουν και από φέτος είναι πιο ελεύθερα, με περισσότερες θεματικές που παρέχουν τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και νέα προγράμματα σπουδών, με εμπλουτισμένο ψηφιακό εξοπλισμό. Με θέση στα νηπιαγωγεία, στα οποία πλέον εντάσσονται δραστηριότητες και στα αγγλικά, για κάθε παιδί 4 ετών. Με τους εκπαιδευτικούς μας να αποκτούν έναν αναβαθμισμένο ρόλο, να επιμορφώνονται και να αξιολογούνται, με σχεδόν διπλάσια πρότυπα και πειραματικά σχολεία.

Η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση συνιστά πλέον μία αξιόπιστη εναλλακτική διαδρομή, με Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια, με Θεματικά και Πειραματικά Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, με το παράλληλο μηχανογραφικό που ανέδειξε την επιλογή του Δημοσίου ΙΕΚ σε δεκάδες σύγχρονες, περιζήτητες ειδικότητες με επαγγελματική προοπτική.

Τα Πανεπιστήμιά μας, πιο αυτόνομα, ασφαλή και εξωστρεφή, ετοιμάζονται να υποδεχτούν τους φοιτητές τους με όρους εισαγωγής τους οποίους τα ίδια καθόρισαν για πρώτη φορά, να συνάψουν διεθνείς συνεργασίες με Ιδρύματα άλλων χωρών, να αξιολογηθούν βάσει ποιοτικών δεικτών που τα ίδια επιλέγουν, να αναπτύξουν ερευνητικά προγράμματα χωρίς γραφειοκρατικά βαρίδια.

Τα τελευταία δύο χρόνια, στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υλοποιούμε μεταρρυθμίσεις με γνώμονα πάντοτε το καλύτερο για τους νέους μας, το μέλλον αυτής της χώρας. Από κοινού με τους Υφυπουργούς κ.κ. Ζέττα Μακρή και Άγγελο Συρίγο, με τους Γενικούς Γραμματείς κ.κ. Αλέξανδρο Κόπτση, Γιώργο Βούτσινο, Αποστόλη Δημητρόπουλο και Γιώργο Καλαντζή, έχουμε θέσει ως στόχο ένα σύγχρονο και ευέλικτο εκπαιδευτικό σύστημα, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σήμερα και του αύριο. Που εφοδιάζει τα παιδιά μας με όλες εκείνες τις δεξιότητες που τους είναι απαραίτητες για να διεκδικήσουν τα όνειρά τους.

Η Παιδεία αλλάζει. Στην πράξη.

Νίκη Κεραμέως

 

ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2019-2021 & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ

 

A'/ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β'/ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

• Καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης σε όλα τα νηπιαγωγεία
• Καθολική εφαρμογή διδασκαλίας αγγλικών στο νηπιαγωγείο
• Εργαστήρια Δεξιοτήτων σε όλα τα νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια της χώρας, σε 4 θεματικούς κύκλους και με προσαρμογή στην ηλικία των μαθητών:

  • Ζω καλύτερα: Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, υγεία, διατροφή, ψυχική και συναισθηματική υγεία.
  • Φροντίζω το περιβάλλον: Οικολογία, κλιματική αλλαγή, πολιτισμική κληρονομία.
  • Ενδιαφέρομαι και ενεργώ: Ανθρώπινα δικαιώματα, εθελοντισμός, διαφορετικότητα.
  • Δημιουργώ και καινοτομώ: STEM & Ρομποτική, επιχειρηματικότητα και επαγγελματικός προσανατολισμός.

• Εισαγωγή πολλαπλού βιβλίου – ελεύθερης επιλογής βιβλίων: εκπαιδευτικοί/μαθητές θα μπορούν με κριτική σκέψη να συνδυάσουν πληροφορίες από πολλές πηγές.
• Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: από 60 το 2019, σε 112 το 2021.
• Εισαγωγή, για πρώτη φορά, της ενισχυτικής διδασκαλίας για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (π.χ. σχέδιο, μουσική, ξένες γλώσσες) εντός των σχολικών μονάδων.
• Νέα Προγράμματα Σπουδών: Έμφαση σε δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, συνεργασία, δημιουργικότητα, επικοινωνία, καθώς και δεξιότητες ζωής και ψηφιακές δεξιότητες σε όλο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
• Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών:

  • Στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στις ήπιες και ψηφιακές δεξιότητες, στη συμπεριληπτική και επαγγελματική εκπαίδευση.

• Ψηφιακός μετασχηματισμός (υποδομές/εξοπλισμός, δεξιότητες, ψηφιοποίηση διαδικασιών):

  • Ψηφιακή Μέριμνα - Voucher 200 ευρώ για πάνω από 500.000 μαθητές/ φοιτητές/καταρτιζόμενους (έργο ύψους 112 εκ ευρώ).
  • Σημαντική ενίσχυση φορητού ψηφιακού εξοπλισμού σε σχολεία από 4.000 τον Ιούνιο του 2019 σε 90.000.
  • Ταχύτερο internet στα σχολεία: πάνω από 7.000 σχολεία έχουν αναβαθμίσει τις συνδέσεις τους σε VDSL, ενώ το έργο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ δρομολογεί τη συνδεσιμότητα του συνόλου των σχολικών μονάδων (14.000) με δίκτυα οπτικών ινών.
  • Δημιουργία ψηφιακών προγραμμάτων σπουδών, βιβλίων, και εκπαιδευτικού υλικού – επενδύσεις άνω των 50 εκ. ευρώ.
  • Ψηφιοποίηση υπηρεσιών όπως η εγγραφή στα νηπιαγωγεία και στα λύκεια, η τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι εκλογές εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, η απονομή τίτλων σε Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση κ.ά.

• Αυτονομία – Αξιολόγηση:

  • Εφαρμογή Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας με στόχο την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και ενίσχυση της αυτονομίας των σχολείων, π.χ. περισσότερη ελευθερία στην οργάνωση διδασκαλίας, αξιολόγησης μαθητών από τους εκπαιδευτικούς, ενίσχυση ρόλου Διευθυντή, μείωση γραφειοκρατίας.

• Συμπερίληψη – Στρατηγικό Σχέδιο για την Ισότιμη Πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρία στην Εκπαίδευση: Ενδεικτικά:

α) Αναβάθμιση του πλαισίου ένταξης των μαθητών με αναπηρία στο γενικό σχολείο,
β) Μεγάλες επενδύσεις του Ταμείου Ανάκαμψης σε εξοπλισμό των σχολείων γενικής και ειδικής αγωγής, σε παραγωγή προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού συμβατού με τα νέα προγράμματα σπουδών, σε επιμόρφωση εκπαιδευτικών.

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ

Με το νόμο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ), προβλέφθηκαν οι προϋποθέσεις για την ουσιαστική αναβάθμιση των δομών αυτών και την καλύτερη σύνδεσή τους με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας.
• Θέσπιση ορθολογικού συστήματος διακυβέρνησης της ΕΕΚ, σύσταση συμβουλίων με την ουσιαστική συμμετοχή κοινωνικών εταίρων για τη διάγνωση αναγκών της αγοράς εργασίας και τη διαμόρφωση ειδικοτήτων και προγραμμάτων σπουδών.
• Έχουν ήδη εξασφαλισθεί ενωσιακοί πόροι άνω των 400 εκ. ευρώ για την αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
• Ίδρυση 6 Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.
• Ίδρυση 5 Πειραματικών Ι.Ε.Κ. και 5 Θεματικών Ι.Ε.Κ.
• Καθιέρωση για πρώτη φορά της αμειβόμενης πρακτικής άσκησης των καταρτιζόμενων των Ι.Ε.Κ.
• Θέσπιση Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου: οι απόφοιτοι της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποκτούν μια ξεκάθαρη, συνολική εικόνα για τις αναβαθμισμένες επιλογές τους στο πλαίσιο της επαγγελματικής κατάρτισης (ΔΙΕΚ).
• Εξωστρέφεια της ΕΕΚ: έχουν υπογραφεί Πρωτόκολλα Συνεργασίας με Πανεπιστήμια, Επιμελητήρια και τρίτους φορείς.

Για το προσεχές διάστημα προγραμματίζεται:
• Διεθνοποίηση των Ι.Ε.Κ.:

  1. οργάνωση και λειτουργία ξενόγλωσσων τμημάτων στα Ι.Ε.Κ. που απευθύνονται σε αλλοδαπούς πολίτες χωρών εντός ή εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης,
  2. πραγματοποίηση μέρους της θεωρητικής ή/και εργαστηριακής κατάρτισης σε πιστοποιημένους φορείς αντίστοιχου επιπέδου που εδρεύουν σε κράτη-μέλη της Ε.Ε., με τη λήψη των πιστωτικών μονάδων που αποδίδονται σύμφωνα με τους Οδηγούς Κατάρτισης,
  3. πραγματοποίηση της πρακτικής άσκησης ή μέρους αυτής σε παραγωγικές μονάδες που εδρεύουν σε κράτη μέλη της Ε.Ε.

• Ίδρυση Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης επιπέδου 3.
• Διεύρυνση του δικτύου Πρότυπων ΕΠΑΛ, Πειραματικών και Θεματικών Ι.Ε.Κ.
• Έναρξη λειτουργίας των Γραφείων Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Σταδιοδρομίας (Γ.Ε.Α.Σ.) στα Ι.Ε.Κ., με στόχο τη σύνδεση των καταρτιζόμενων και των αποφοίτων Ι.Ε.Κ. με την αγορά εργασίας.
• Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών επαγγελματικών ειδικοτήτων ΕΠΑ.Λ. και Κατάρτισης Ι.Ε.Κ. που δεν έχουν επιμορφωθεί ποτέ μέχρι στιγμής.
• Πλήρης ανανέωση κι εκσυγχρονισμός του εργαστηριακού εξοπλισμού όλων των Εργαστηριακών Κέντρων της χώρας που εξυπηρετούν όλες τις δομές της ΕΕΚ.

 

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

• Αυτονομία και αξιολόγηση:

  • Ίδρυση νέας και ενισχυμένης Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑ Ε): για την αξιολόγηση, τη χρηματοδότηση και την διαμόρφωση της Εθνικής Στρατηγικής για την Ανώτατη Εκπαίδευση.
  • Η χρηματοδότηση των ΑΕΙ γίνεται πλέον βάσει αξιολόγησης - με διαφανή κριτήρια, αντικειμενικά (80%) και απόδοσης (20%).
  • Ενισχύθηκε η αυτονομία των ΑΕΙ και απαλλάχθηκε η διαχείριση των πόρων τους (ΕΛΚΕ) από ασφυκτικά γραφειοκρατικές διαδικασίες του Δημόσιου Λογιστικού.

• Εξωστρέφεια:

  • Θεσμοθετήθηκε η δυνατότητα ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων στα πανεπιστήμια με ευέλικτες διαδικασίες. Λειτουργία του πρώτου αγγλόφωνου προπτυχιακού στο ΕΚΠΑ (2021) και ίδρυση του πρώτου αγγλόφωνου
  • προγράμματος Ιατρικής στο ΑΠΘ με εντυπωσιακή απήχηση.
  • Σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται έργα ΕΣΠΑ άνω των 20 εκ. ευρώ για τη στήριξη της διεθνοποίησης των πανεπιστημίων και την διεθνή προβολή τους.
  • Προβλέφθηκαν συνεργασίες μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ.

• Εξορθολογισμός διαδικασίας φοίτησης:

  • Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) για την εισαγωγή στα ΑΕΙ: διασφαλίζει ότι οι νεοεισαχθέντες φοιτητές πληρούν τις ακαδημαϊκές προϋποθέσεις για να παρακολουθήσουν και να ολοκληρώσουν επιτυχώς τις σπουδές τους στον προβλεπόμενο χρόνο, δίνοντας τέλος στο φαινόμενο εισαγωγής φοιτητών με χαμηλές βαθμολογίες, καθώς και στον εξαιρετικά χαμηλό ρυθμό αλλά και ποσοστό αποφοίτησης.
  • Ν+2/Ν+3: σπουδές με ανώτατο όριο φοίτησης, όπως σε κάθε εκπαιδευτική διαδικασία.

• Επιχειρηματικότητα:

  • Επανιδρύθηκαν τα Γραφεία Διασύνδεσης των πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας και στηρίζονται με δράση ΕΣΠΑ.
  • Στηρίζονται με δράση ΕΣΠΑ οι Μονάδες Επιχειρηματικότητας στα πανεπιστήμια.

• Στρατηγικός σχεδιασμός ΑΕΙ:

  • Στηρίζονται με δράση ΕΣΠΑ τα Κέντρα Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης στα ΑΕΙ για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης
  • Στηρίζονται με δράση ΕΣΠΑ οι Μονάδες Στρατηγικού Σχεδιασμού των Πανεπιστημίων

• Αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος - ασφάλεια:

  • Επαναφορά του πανεπιστημιακού ασύλου στην πραγματική του έννοια, ίδρυση ομάδων προστασίας πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (ΟΠΠΙ), θεσμοθέτηση αρμοδιοτήτων, οργάνων και μονάδων για την ασφάλεια και προστασία.

• Αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη.
• Για το προσεχές διάστημα προγραμματίζεται:

  • Νέος Νόμος-Πλαίσιο για την οργάνωση και λειτουργία των πανεπιστημίων και την ουσιαστική ενίσχυση της αυτονομίας τους.
  • Νέο θεσμικό πλαίσιο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για τον εξορθολογισμό της διαδικασίας αναγνώρισης πτυχίων του εξωτερικού και του ίδιου του οργανισμού.
  • Περαιτέρω αναδιάρθρωση ακαδημαϊκού χάρτη: Στη βάση
  1. αποτελεσμάτων της ΕΒΕ,
  2. προτάσεων των ίδιων των ΑΕΙ,
  3. εισήγησης της ΕΘΑΑΕ που λαμβάνει υπόψιν της και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.
  • Θεσμοθέτηση Σχολών Εφαρμοσμένων Επιστημών.
  • Νέο θεσμικό πλαίσιο για το πειθαρχικό δίκαιο των μελών ΔΕΠ των ΑΕΙ.
  • Υλοποίηση του έργου του Ταμείου Ανάκαμψης «Έρευνα, Καινοτομία και Εκσυγχρονισμός των Πανεπιστημίων» μέσω του οποίου θα υποστηριχθούν:
  1. Κέντρα Ερευνητικής Αριστείας
  2. Επισκέπτες Ερευνητές
  3. Βιομηχανικά Διδακτορικά
  4. Σύγχρονος εξοπλισμός για τα ΑΕΙ
  5. Προγράμματα αρχικής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών ειδικοτήτων
  6. Ψηφιακός μετασχηματισμός των ΑΕΙ
  • Ανάδειξη και στήριξη (μέσω ΕΣΠΑ) 40 Κέντρων Αριστείας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

 

ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘ

 

Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.)
www.doatap.gr

Ο Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) είναι ο επίσημος φορέας για την ακαδημαϊκή αναγνώριση τίτλων που απονέμονται από εκπαιδευτικά ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής και την έγκυρη πληροφόρηση για τα Ανώτατα
Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τους τίτλους σπουδών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Με την επωνυμία “Hellenic NARIC” αποτελεί μέλος των δικτύων ENIC (European Network of National Information Centers) και NARIC (National Academic Recognition Information Centers). Αναφέρεται στο ΥΠΑΙΘ για τη Lisbon Recognition Convention (LRC) και ενημερώνει την UNESCO, το Council of Europe και την LRC Committee για θέματα της αρμοδιότητάς του.

 

Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (Ε.Β.Ε.)
www.nlg.gr

Η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος ιδρύθηκε το 1832 και αποτελεί τον εθνικό θεματοφύλακα της γραπτής πνευματικής παρακαταθήκης των Ελλήνων.

Σκοπός της είναι ο εντοπισμός, η συγκέντρωση, η οργάνωση, η περιγραφή και η διαφύλαξη στο διηνεκές τεκμηρίων του ελληνικού πολιτισμού και της πρόσληψής του διαχρονικά. Στεγάζεται στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το οποίο αποτελεί και την επίσημη έδρα της, στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο και στο κτίριο του Βοτανικού, όπου φιλοξενούνται οι διευρυμένες συλλογές και οι υπηρεσίες της.

 

Εθνική Αρχή Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π)
www.eoppep.gr

Ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., η Εθνική Αρχή Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού προσανατολισμού, τα τελευταία σχεδόν δύο χρόνια, αναδεικνύεται σε κεντρικό πυλώνα υλοποίησης της μεταρρύθμισης στην επαγγελματική εκπαίδευση και την κατάρτιση (ΕΕΚ). Με δράσεις που στοχεύουν στη διασφάλιση της ποιότητας του συστήματος ΕΕΚ, αλλά και δράσεις που φέρνουν πιο κοντά τους νέους στην απασχόληση.

Κεντρική μας επιδίωξη παραμένει η στενότερη σύνδεση της εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, η αναβάθμιση των επαγγελματικών προσόντων του εργατικού δυναμικού, η ενδυνάμωση των προοπτικών απασχόλησής του και η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, με στόχο τη δημιουργία μιας οικονομίας περισσότερο ανταγωνιστικής και μιας κοινωνίας περισσότερο συνεκτικής.

 

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)
www.iep.edu.gr

Βασικοί άξονες του έργου του Ι.Ε.Π.
ως επιτελικού επιστημονικού φορέα:

1. Υποστήριξη Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης:
› Προγράμματα Σπουδών, οδηγίες
διδασκαλίας,
αξιολόγηση μαθητών/-τριών
› Εκπαιδευτικό υλικό, πολλαπλό βιβλίο
› Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Αγγλικά στο
Νηπιαγωγείο
› Εκπαιδευτική καινοτομία και ενταξιακή
εκπαίδευση

  2. Επιστημονική τεκμηρίωση εκπαιδευτικών
πολιτικών:
› Μελέτη διεθνών και ευρωπαϊκών πολιτικών
› Ερευνητικός σχεδιασμός
› Συμμετοχή σε ευρωπαϊκές /διεθνείς έρευνες
(PISA, ICILS κ.ά.)
3. Ποιότητα της εκπαίδευσης
› Υποστήριξη πολιτικών αξιολόγησης
› Παρατηρητήρια μετάβασης και σχολικής
διαρροής
4. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών /στελεχών
εκπαίδευσης
› Υποστήριξη της εθνικής στρατηγικής για
την επιμόρφωση
› Ανάπτυξη επιμορφωτικού υλικού

 

Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.)
www.inediv

Το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) αποτελεί έναν από τους βασικούς οργανισμούς που στηρίζει το έργο του ΥΠΑΙΘ και εφαρμόζει τη στρατηγική του.

Προσφέρει ευρύ φάσμα προγραμμάτων για
όλους τους πολίτες, κάθε ηλικίας, σε ολόκληρη
την επικράτεια, μέσα από 3 βασικούς πυλώνες
δράσης:

  • Προγράμματα Διά Βίου Μάθησης
• Υποστήριξη Νέας Γενιάς
• Φοιτητική και Μαθητική Μέριμνα
Κεντρική επιδίωξη είναι να καταστεί η μάθηση
στάση ζωής με πολλαπλές επιλογές και ανοιχτές
διαδρομές. Ταυτόχρονα εστιάζει στη στήριξη των
νέων στην εκπαιδευτική και επαγγελματική τους
διαδρομή, στην κινητικότητα, καθώς και στην
ανάδειξη και στήριξη της καινοτομίας. Ετησίως οι
ωφελούμενοι είναι πάνω από 150.000.

 

Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ‘’Διόφαντος’’ (Ι.Τ.Υ.Ε.)
www.cti.gr

Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “Διόφαντος” (Ι.Τ.Υ.Ε.) δραστηριοποιείται στην έρευνα και ανάπτυξη στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.).

Το Ι.Τ.Υ.Ε. είναι ο τεχνολογικός πυλώνας του ΥΠΑΙΘ για τις Τ.Π.Ε. και φορέας της έκδοσης των σχολικών βιβλίων. Έχει την διοίκηση και διαχείριση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, την ανάπτυξη και συντήρηση του «MySchool», την ανάπτυξη εκπαιδευτικών πλατφορμών (e-Me) και συμβατικών και ψηφιακών εκπαιδευτικών μέσων, καθώς και τη σχεδίαση και υποστήριξη των ηλεκτρονικών υποδομών του ΥΠΑΙΘ και των εκπαιδευτικών μονάδων. To Ι.Τ.Υ.Ε. συμμετέχει στην διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης έργων πληροφορικής και ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δημόσιου τομέα της χώρας.

 

Κατεβάστε το φυλλάδιο σε ψηφιακή μορφή από εδώ.